16/08/09

Biskut Raya/Kuih Raya Untuk Ditempah


Nak Dekat Raya ni besa la no..orang duk lumba-lumba dok buat kuih raya.Apa ni,posa pon dak lagi, kuih raya dah?

Mesti la..kena ambek oder siap2..nanti start bulan posa buleh la sipembuat kuih raya start buat.Lagi satu masa bulan tak posa ni buleh la nak rasa-rasa.

Kuih raya ni dibuat sendiri oleh anak kepada abah saya iaitu kakak saya sendiri.Tahun ni kak saya buat 10 Jenis kuih raya..

10 jenis ni bukan style kebanyakan orang buat.Kuih 20 Jenis, tapi rasa sama.Ha produk-produk berkualiti kami bukan begitu.hehehe

Ok, ada 10 jenis kuih

1.TART NENAS
2.TART BLUEBERRY
3.JEJARI OAT
4.BISKUT PISTACHIO
5.BISKUT CAPPUCINO
6.ALMOND SLICE
7.HAZELNUT COOKIES
8.ORANGE ICE BOX
9.STRAWBERRY CHIPS
10.ALAMANDA CASHEWNUTS

10 jenis kuih ni buleh di beli dengan harga RM 2.00.
Jika didapati kuih ini adalah sedap bulehlah order dengan saya.
Harga adalah RM21 untuk 50 bijik..
Kuih-kuih buleh didapati di Alor Setar dan jugak Seberang Perai Utara,Pulau Pinang.




8 ulasan:

ChePah berkata...

otak bisnes! weh apa lama mnyepi?

Zarpeno berkata...

ah..kan aku dah kata..otak tidak beri kerjasama..hehe sbb tu myepi.

s k ! e y n berkata...

lor.. aku baru nak wat entry pasal tat nenas.. yg palng xtahan tue seme bskut mmg name omputih ye ? berbelit lidah teman..

syadatul berkata...

dijamin x keracunan makanan ka?

Zarpeno berkata...

skyien :
ha ni smua kuih PPSMI sbb tuh la engelish semua .hahaha

sya :
konfom slamat.hehe

Myra berkata...

mmg cikgu2 suka berniaga ka??

Zarpeno berkata...

buleh beli baju raya 14 pasang!!

Myra berkata...

belanja bju raya satu!

Blog Widget by LinkWithin