28/08/09

Result SPM Dah Keluar

Seawal jam 6 pagi dah bangun.Slalunya 6 pagi baru nak tidoq,almaklum SPM abeh,nak kerja malaih,menggangur dengan jadi kutu rayau ja.Pagi tu bangun awal bukan sebab apa,tak buleh nak tidoq walaupun landing ataih katil pukui 11 malam tadi.

Hari ditunggu dah tiba,perut rasa kecut bila nak ambek result.pagi tu kami pi ramai-ramai,bersama-sama nak ambek result.Alhamdulillah, kami lulus semua dapat 9A pulak tu..Tapi kesian Razak.Dia fail.

Razak suka lep tuisyen,pukui orang.Mungkin doa orang-orang yang terainiaya termakbul.Nak tau lebih lanjut cerita ni.Sila lah klik di sini . KLIK

4 ulasan:

Myra berkata...

hahaha, hat ni aku gelak..

Zarpeno berkata...

:)

sabrosa berkata...

bodo..aku bagi kat hang sorang..p share ramai2 bley..

p/s: pukui sana, hang pukui sini..

kojah berkata...

hahahahahac

Blog Widget by LinkWithin