1/11/09

22th Anniversary,Kek dan Kad Tinggi Pada Lutut


24/10/1987 - dikeluarkan dari perut ibu saya

24/10/2009 - 22 tahun hidup di dunia

Pada malam hari terkeluarnya saya dari perut ibu buat kali ke 22 ( bukan 22 kali keluaq ) ataupun sudah 22 tahun perkara tersebur berlaku,saya telah dikejutkan dengan kedatangan sebuah kek yang misteri.

Kek itu berwarna coklat,dihiasi dengan buah strawberi dan jugak buah khuldi ( tatau nama pa ).Warna kek itu sangat menarik,saya agak rasanya seperti coklat.Pada malam itu,saya diraikan bersama beberapa rakan-rakan saya.Mereka pasang lilin.Tapi saya tak tiup lilin tu.saya takmau.sebab masa saya dok dengaq tazkirah kat surau matrik dulu,depa ada kata,tiup lilin tu seumpama orang kafir nak padamkan Nur Islam ( cahaya islam ).Jadi,saya hanyamengibaskan tangan saya smpai api padam.





Saya potong kek.Saya makan kek.Kek sedap.Terima kasih orang yang bagi kek.Saya sayang orang yang bagi kek itu.Selain daripada kek,saya jugak dapat kad.Kad Besday.







Kad Besday

Saya teharu.Saya dapat Kad Besday.Kad Besday Saya Besaq.ya sangat Besaq.Kad tu besaq smpai dia tinggi lagi dari lutut saya.kad tu lebaq.kad tu besaq.kad tu cantik.terima kasih orang yang bagi.







Trima Kasih Semua yang Wish

8 ulasan:

baskettoman_sg berkata...

Hepi anniversary., best gla dpt kad besaq..

sabrosa berkata...

si dia sangant memahami..wkakaka

Mr PenyuBiru berkata...

hepi besday bro!

Zarpeno berkata...

tima kaseh.wei umoq aku sama dgn namber kaka dah

BLACK DIAMOND berkata...

hepi burfday.. npe aku xtaw.. =)... gamba dlm kad tu laki pakai spek .. bla ko pakai spek..hehe..anyway congratss.. semoga pnjg umo dmurahkn rezeki..

BLACK DIAMOND berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zarpeno berkata...

mana pakai spek pong...sila klik untuk image lebih jelas.haha

sabrosa berkata...

dulu2 zarep pakai spek..kt mata dia blah kiri ada kaler ijau masuk kaler pensel..spek dia sangat besaq dan ketika itu zarep sangat KURUIH..

Blog Widget by LinkWithin