18/03/10

Stop Celcom SMS Facebook.

Tengah syok-syok tgk tv dapat SMS.

"RM1.00 Your Facebook SMS account has been renewed and will be expired on 25/03/2010.RM1/week unlimited.Text your status to 32665 "

takpa lah.selalu dapat dah SMS ni.pastu teringat pulak nak check credit.Semalam kredit tinggal RM 0.00.Kemalasan untuk pi cari topup menyeru aku supaya buat credit Adcance.Dapat RM2.00.Pastu ada buat sikit call dengan SMS.Last check kredit RM 1.45.

Selalu dapat SMS Facebook, rasanya takpa la sebab tak pnah activate, dia tak tolak kot fredit agaknya.

Harini, lepas dapat SMS Facebook, tergererak pulak ginjal nak check kredit.

Oii!!! tinggai dua kupang tujuh duit saja ??? ( RM 0.27 ).Tak buleh jadi ni..Aku rasa Facebook SMS dok telan duit aku nih.Taktau la kot aku lupa ada kol sapa-sapa ka smalam.SMS ada la, kalau RM 1.27 betoi la kot.ni hai tinggai dua kupang saja?

maka, aku menerai beberapa cubaan dengan handphone.Setelah beberapa sela dapatlah masalah ni diatasi.

Cara Nak Stop Facebook SMS ( Celcom )

1.STOP SERVICE
text : STOP FB
send : 32665


2.STOP RECEIVING SMS
text: STOP SMS
send : 32665

taktau la kredit kurang tu sebab facebook,takpon smalam masa tidoq aku tak sedaq aku ter call saudara mara dekat Mexico Tenggara kan.Jadi saya memilih langkah selamat.stop.


1 ulasan:

mataku coklat berkata...

terima ksih....dh lm cr cr nk stop ni..duk telan kredit je...padahal x guna pun celcom fb sms ni

Blog Widget by LinkWithin