1/01/10

DERA : Letak Anak Dalam Mesin Basuh

Dalam Mesin ni La Kekejaman Berlaku








apa punya manusia, anak tu bukannya buat salah apa-apa.nama pun budak-budak, mana la dia tau salah silap.letak pulak dalam mesin basuh, kalau mesin photostat ok lagi..lepas ni gambar anak yang tak bersalah

-

-

-

-

-

-

-

-

-













Anak Patung Beruang

11 ulasan:

kopiko berkata...

criminal pertama taon 2010 ! !

kojah berkata...

wuaaa, anak aku!!

weh, syg giler basuh pakai mesin...

[z@ck] berkata...

macam bear aku!!!

nurul sakinah md zulfakar berkata...

kejam betul.. agak2 nye mr bobbob alami naseb cam tu gak ke ?

Hazwan Hakim berkata...

ceh..ni cite betul ur tipu???ada anak patung ker?

Zarpeno berkata...

kopiko ,

agak2 wwf saman aku dak.hehe

Zarpeno berkata...

kojah ,

sjak bila jadi anakmu?heheh

zack,

hg bela beruang ada lesen dak?

Zarpeno berkata...

nurul;
bobob tidoq dengan tikuss!!!

mat we,
uish hidup tu anak patung tu.haha

sabrosa berkata...

nama dia amiinn..sebab dia suka amin dn org..kan amin kan..aminnn..aminn..aminnn

Fatin Razali berkata...

zarep sengal!

wahida berkata...

ish..
kejam sungguh manusia yg melakukan perbuatan ini.

Blog Widget by LinkWithin