4/02/10

Aku Kat Sekolah Baru

Salam All. Good Morning.Good Night.Good Dog!

Wei lama gila tak update blog.

ni aku kat makmal komputer.baru jumpak.ada intenet siap.

kat rumah tadak pulak aku nak bukak menatang intenet ni.

Sekolah

Aku praktikum ( praktikal ) kat skolah baru.SK Machang Bubok II .

Machang Bubok, Bukit Mertajam.

Jauh jugak dengan rumah sewa wei.

hari-hari pukui 6.45 dah stat superbike aku : Kriss 110.

agak-agak 28 minit baru smpai skolah.

traffic jam, macam Kelumpo abaq hang ( tak penah rasa pon ).

aku stat Februari, abeh ujung April ni.

skolah ni so far ok.

jumpak lagi nanti.banyak benda nak share.

SK Padang Menora I Miss U.

1 ulasan:

nurul sakinah md zulfakar berkata...

aku myb dpt kat pdg menora kot.. nak wat kat sk sg rambai, ada org xbg.. huhuhu~

Blog Widget by LinkWithin